16 آذر یادآور نقش‌آفرینی بی‌بدیل دانشجویان در مبارزه با استکبار است 
کد خبر: 4186501
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

16 آذر یادآور نقش‌آفرینی بی‌بدیل دانشجویان در مبارزه با استکبار است 

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، اظهار کرد: شانزدهم آذر روزی است که در سپهر تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران ‌اسلامی، یادآور نقش‌آفرینی بی‌بدیل دانشجویان در مبارزه با استکبار، استبداد و استعمار است. 

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

شانزدهم آذر روزی است که در سپهر تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران ‌اسلامی، یادآور نقش‌آفرینی بی‌بدیل دانشجویان در مبارزه با استکبارستیزی، استبداد و استعمار است. 

این روز مهم نشانگر اوج ایستادگی، فداکاری و نقطه عطف مبارزات سیاسی ملت و دانشجویان آزادی‌خواه ایران است که با بینش عمیق خود از شرایط موجود کشور، صفحات درخشانی را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم آفریدند.

بدون تردید دانشگاه و دانشجو دو عنصر حیاتی، تأثیرگذار و در زمره مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه به شمار می‌آیند که بسیاری از پیشرفت‌های جامعه از پویایی و جسارت این قشر پیشرو نشأت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان عزیز به‌عنوان نخبگان جامعه می‌تواند برای ما به‌مثابه پیشرانه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمل کند و از آن استقبال می‌کنیم

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای دانشجو، این رویداد مهم را به همه دانشجویان استان آذربایجان‌شرقی تبریک گفته و توفیقات روزافزون طلایه داران علم و فرهنگ را که نماد رشد و سرزندگی جامعه اند از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha